نکات مهم هک آیدی گرناهک(Fake Page)


سلام به همه فوروزن ترونی های عزیزتو این مطلب تصمیم گرفتم که حال هکرها رو بگیرم که دیگه دوستان گول اینگونه هکرها رو نخورند و دیگه دغ دغه هک شدن نداشته باشید

 

حتما تا بحال اسم فیک پیج ها به گوشتون خورده.یا اگرم نه باید بدونید که مواظب خودتون باشید چون هکرها خودشونو براتون مخفی کردن.جوری که حتی فکرشم نمیکنید.میگم فکرشو نمیکنید و خودشونو مخفی کردن به این دلیل که اونا با استفاده از فیک پیج ها تغییر شکل میدن و خودشونو آدم خوبه معرفی میکنن.آدم خوبه ای که هرروز شما با اون سروکار دارید.

فیک پیج چیست؟
فیک پیج ها صفحاتی هستند که توسط هکرها و… طراحی میشود و ظاهر یک صفحه عادی ورود را دارد.برای مثال یه صفحه میسازن که دقیقا مانند صفحه ورود گارنا هستش.شما با وارد کردن اطلاعات خود و زدن دکمه ورود،به جای اینکه وارد حساب کاربردی خود شوید،اطلاعات شما برای فرد هکر از طریق آن صفحه ارسال شده و اینگونه شما به راحتی هک شده اید!
توجه
معمولا برای مجبوریا گول (خر کردن خودمون) کردن شما برای باز کردن ادرس و وارد شدن با اون صفحه از ترفند های خاصی استفاده میشه مثلا ادرس صفحه لاگین شدن گارنا را با ادرس خودشون نزدیک می کنند با ارسال پیام هایی به شما با عنوان های شل کارت رایگان ,گلد ممبر رایگان, لایک کن و… استفاده می کنندو شما هم گول می خوردید.

فیک پیج ها چگونه کار میکنند؟

با استفاده از فرم های HTML فرم هایی را طراحی کرد که اطلاعات فرم را به آدرس اکانت وارد شده بفرستد.حال اگر فرد هکر یک فرم طراحی کند که اطلاعات ورود به ایمیل را بخواهد و با استفاده از استایل دهی آنرا شبیه صفحه گارنا یاهو یا جیمیل کند،فرد بدون هیچ اطلاعی از اینکه بداند آن صفحه ورود به حساب ایمیل است یا صفحه تقلبی،اطلاعات خود را در دستان هکر قرار میدهد.
مثلا شما میخواین از سایت garena فیک پیج تهیه کنین: فقط تا برای درک فیک پیج اموزش را کامل نکردم چون اموزش هک می شد

۱-سایت گارنا را باز کنید.
۲- رویLOGINکلیک کنین.(اجازه بدین صفحه کاملا لود بشه)
۳- روی صفحه راست کلیک کرده در قسمت view روی page source کلیک کرده و کدها رو کپی کنید.
۴-بعد توی سرور یا حتی توی یک وبلاگ هم می تونید کد ها را کپی کتد و صفحه مثل صفحه گارنا بسازید البه برای فیک پیج باید بعضی کد ها را اضافه و تغییر بدید.

چگونه فیک پیج ها را تشخیص دهیم؟

مقابله و شناسایی فک پیج ها کار سختی است اما اگر چند چیز مهم و ساده را یاد بگیرید به سادگی آنها را تشخیص میدهید:
۱-هیچ وقت به سایت های دیگر که از فرم های ورود به ایمیل و… استفاده میکنند اعتماد نکنید و از آنها استفاده نکنید.برای مثال شما در گارنا دارید.همیشه در صفحه ورودگارنا وارد شوید و اگر در سایتی فرمی قرار داده بودند که گفته فرم ورود به ایمیل،اصلا استفاده نکنید.به احتمال ۹۸% فیک پیجه.

۲-از طریق سورس: اگر کد نویسی بلد باشید،میتونید فیک پیج ها رو بشناسید.به این صورت که اگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید در صفحه کلید F12 رو بزنید و به قسمت script برید؛ واگر از FireFox یا گوگل کروم استفاده میکنید Ctrl+U رو بزنید .در کدهای صفحه با استفاده از کلید های Ctrl+F (جست وجو) تگ form رو پیدا کنید.در داخل تگ به action نگا کنید و اگر یک آدرس ایمیل شخصی بود ازش استفاده نکنید.ویا اینکه مقدار action اون صفحه را وبا صفحه ورود برای مثال یاهو مقایسه کنید،اگر همسان نبودن استفاده نکنید چون گاهی از php به جای ایمیل استفاده میشه.

چه کار کنیم در گارنا هک نشیم
۱٫ ایمل خود را تایید کنیم
۲٫ شماره تلفن بدیم چون اگه شماره تلفن بدید هکر فقط با هک کردن سرور گارنا می تونه شما را هک کنه که اینم کار یه هکر معمولی نیست وگرنه با فیک پیج و این بچه بازی ها هیچ کاری نمی تونه بکنه

دوستان عزیز من چیزی به نام گلد ممبر رایگان شل رایگان Afk رایگان (البته افراد قابل اطمینان) یا هر چیزی دیگه وجود نداره  گول این افراد رو نخورید گول سایتی که مثل گرنا هست رو نخورید دوستان این مطلب رو حتما با دقت بخونید به زودی سایت هایی رو براتون به نمایش خواهیم گذاشت که جزء سایت های هکر هستن

دوستان حتما ایمیل خود را تایید کنید و شماره موبایل براش بزارید که دیگه آیدیتون هک نشه اگرم هک بشه براحتی میتونید برگشت بدید

امیدوارم با خوندن این مطلب دیگه هیچ کسی نه آیدیش هک بشه نه گول این هکرهای آش…

  چی بگم آدم باید دهنشو نجست کنه به خاطر این حروم خورا .



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    Mohamadiran1 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/8/1/warcraft.dota و 19:02 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    Mohamadiran1 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/8/1/warcraft.dota و 18:54 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    پوریا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/6/9/7 و 12:02 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    بل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/9/15/warcraft.dota و 0:35 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    بنیامین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/8/25/warcraft.dota و 20:09 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/8/24/warcraft.dota و 13:23 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    سحر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/7/18/warcraft.dota و 13:08 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: